ساخت ویلا

گروه معماری آرسس سازنده انواع ویلا مدرن و کلاسیک شماره تماس :09127927904

ساخت ویلا

گروه معماری آرسس سازنده انواع ویلا مدرن و کلاسیک شماره تماس :09127927904

  • ۰
  • ۰

ویلای جدید خود را بسازید

طرح و ساختن خصوصیات

ویلای جدید خود را بسازید

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

با داشتن بسیاری از خواص فروش در بازار ، فکر می کنید پیدا کردن خانه "عالی" خود در خورشید بسیار آسان است. ممکن است روزها یا هفته ها

به دنبال خواص مختلف بگردید ، اما شاید باغ رو به روشی صحیح برای گرفتن آفتاب بعد از ظهر نیست یا اتاق خواب ها خیلی کوچک هستند. همچنین بسیاری از خواص وجود دارد که نیاز به اصلاح دارند و این بالاتر از قیمت خرید می باشد.

پس چرا با کمک معماران و سازندگان ما خانه رویایی خود را نمی سازیم؟

ESTATES BELVEDERE می تواند خدمات کاملی برای مدیریت املاک را به شما ارائه دهد و در کل مراحل ساخت به شما کمک کند. ما بهترین معماران و سازندگان را برای انجام کار با حداکثر سطح حرفه ای به ما می رسانیم.

قدم اول: طرح مناسب را پیدا کنید.

با کارشناسان ما اطمینان حاصل خواهیم کرد که این قطعه ها دارای پروانه ساخت و سازهای مناسب برای شروع ساختمان هستند. ما قبل از ریختن آجر اول همه مجوزهای برنامه ریزی صحیح را به دست خواهیم آورد! و همچنین ، ما اطمینان حاصل خواهیم کرد که همه اتصالات ابزار توافق شده برقرار هستند.

مرحله دوم: طراحی مناسب را پیدا کنید.

با انتخاب تعدادی مدل مختلف ویلا ، راه های دیگری نیز برای سفارشی سازی آنها وجود دارد. شما به معنای واقعی کلمه می توانید خانه دزدگیر خود را طراحی کنید.

ما می توانیم شما را با مانیتورهای پروژه خود آشنا کنیم که مستقل از ما کار می کنند و دارای مجوز رسمی هستند. (موسسه سلطنتی نقشه برداران Chartered). آنها می توانند نظرسنجی کامل از ساختمان ارائه دهند و واسطه ای بین خود و سازنده باشند. آنها می توانند کل مراحل ساخت و ساز را از طرف شما مدیریت کنند. ما می دانیم که اغلب ، یافتن توصیه های حرفه ای مستقل ، شخصی که واقعاً می توانید به آن اعتماد کنید ، دشوار است ، به خصوص هنگامی که عوارض اضافی موانع زبانی وجود دارد.

مدیریت پروژه

مدیریت یک پروژه ساخت و ساز مسکونی در یک کشور خارجی می تواند مملو از مشکلات باشد. ما قادر به ارائه مشاوره در کل مراحل از جمله تهیه اولیه نقل قول ها ، توافق ارزش تغییرات در نیازهای شما و بازرسی های نهایی هستیم. این می تواند به اطمینان حاصل شود که شما بهترین فرصت را برای دستیابی به نتیجه مناسب با قیمت مناسب دارید.

نظارت بر پروژه

  • بررسی پروژه فنی و مستندات قرارداد.
  • نظارت بر کیفیت فنی پروژه.
  • بررسی و نظارت بر برنامه.
  • اشکال پرداخت این پروژه فکر می کند.

یک طرح را انتخاب کنید

در مناطق کرج،کردان،کوهسار می توانید طرح های مختلفی را انتخاب کنید. با پر کردن فرم ارائه شده امروز با ما تماس بگیرید. یا می توانید با فیلیپ ، مدیر جدید خانه ، مستقیماً با شماره 09127927904  تماس بگیرید.

 

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی