ساخت ویلا

گروه معماری آرسس سازنده انواع ویلا مدرن و کلاسیک شماره تماس :09127927904

ساخت ویلا

گروه معماری آرسس سازنده انواع ویلا مدرن و کلاسیک شماره تماس :09127927904

  • ۰
  • ۰

 طرح خانه های یک طبقه یک گزینه عالی در هنگام ساختن در زمین های بزرگتر است و زیبایی و زیبایی خاصی به خانه جدید شما خواهد بخشید.

مشاهده طراحی خانهوقتی می توانیم طراحی خانه ای مناسب را برای شما و خانواده خود پیدا کنید ، می دانیم که هر کسی خواسته ها و نیازهای فردی دارد. هیچ خانه ای که مناسب همه باشد وجود ندارد ، و دقیقا به همین دلیل است که ما چنین خانواده بزرگی را برای خانواده هایی در سیدنی ، نیوکاسل ، شکارچی دره ، ساحل مرکزی و حومه نیو ساوت ولز ارائه می دهیم.

تمام آنچه که می توانستید در یک سطح بخواهید

ما مجموعه ای زیبا از طرح های یک طبقه را طراحی کرده ایم که با توجه به زندگی شما طراحی شده اند. برنامه های یک طبقه ما شامل طراحی خانه های مناسب برای هر بودجه و همچنین خانه های یک طبقه است که برای طیف گسترده ای از اندازه های بلوک مناسب هستند.

گزینه های سبک زندگی

برنده جایزه خانه های یک طبقه ما شامل بسیاری از ویژگی های عالی سبک زندگی است. آشپزخانه های لذیذ با شلوارهای پیاده روی ، سینمای خانگی ، اتاق خوابهای سخاوتمندانه ، مناطق بزرگ و گزینه های alfresco.

اما بهترین کار در مورد ساخت و ساز با ما انعطاف پذیری در ساخت خانه شما به خانه است - برنامه های طبقه یک طبقه همه ما می توانند شخصی باشند که با توجه به نیازهای زندگی شما و خانواده های شما ، کوچک یا بزرگ ، شخصی سازی شوند.

تعالی ساختمان خانه

اطمینان داشته باشید که وقتی با Clarendon می سازید ، در یک تاریخ طولانی از خدمات استثنایی ، طراحی و ساخت سرمایه گذاری می کنید. به عنوان شماره یک سازنده خانه رتبه NSW در بررسی محصول ، Clarendon شریک ایده آل برای معرفی خانه تک طبقه جدید شما به واقعیت است.

با مراجعه به طیف وسیعی از خانه های نمایش ، می توانید بسیاری از خانه های یک طبقه ما را برای خودتان کشف کنید. در اینجا نزدیکترین مورد را پیدا کنید

 

ساخت ویلا یک طبقه در کردان

چرا باید ارسس را انتخاب کنم؟

 

 

گروه معماری آرسس یک رهبر در ساخت خانه هایی برای خانواده ها ، چه بزرگ و چه کوچک است ، و از آنها در زندگی و تجلیل از زندگی پشتیبانی می کند. ما افتخار می کنیم که می توانیم با طراحی برنامه های با کیفیت خانه که منعکس کننده شخصیت و سبک زندگی آنها باشد ، نیازهای مشتری خود را برطرف کنیم و تا آخر عمر ساخته شده اند.

چگونه می توانم طراحی خانه مناسب را انتخاب کنم؟

Clarendon Homes انواع مختلفی از طرح های منزل یک طبقه مدرن را در سیدنی و NSW ایجاد کرده است تا بتوانید خانه ای پیدا کنید که متناسب با سبک زندگی ، نیازها و بودجه شما باشد. انتخاب صحیح طراحی خانه و برنامه خانه نیاز به وقت و فداکاری دارد.

  1. به اندازه خانه ایده آل خود فکر کنید. آیا فرزندان دارید ، یا قصد دارید خانواده را راه اندازی کنید؟ آیا دوست دارید مهمانان را دعوت کنید؟ آیا به فضای کاری خودتان نیاز دارید؟ آیا به آشپزخانه بزرگی احتیاج دارید؟ همه این الزامات را به ترتیب اهمیت برای شما بنویسید.
  2. شما باید بودجه بالقوه خود را ارزیابی کنید. با مشاور مالی خود ملاقات کنید یا با همسر خود بنشینید تا حداکثر بودجه ای را که می توانید از آن استفاده کنید ، تهیه کنید.
  3. پس از آن می توانید به ترتیب اهمیت ، طراحی خانه مدرن را از Clarendon Homes که معیارهای مالی و شخصی شما را برآورده می کند ، انتخاب کنید. طرح های منزل را با هم مقایسه کرده و لیستی از موارد دلخواه را تهیه کنید. فراموش نکنید که برنامه های خانه را برای هر نوع طراحی خانه مشاهده کنید. این به شما کمک می کند تا ایده خود را در مورد چگونگی سازماندهی فضای و زندگی خانوادگی خود به وجود آورید.
  4. هنگامی که چندین طرح خانه را که واقعاً دوست دارید پیدا کرده اید ، یا اگر برای یافتن برنامه خانه مناسب برای نیازهای خود نیاز به راهنمایی بیشتری دارید ، می توانید با ما در ارتباط باشید تا در مورد پروژه خود صحبت کنید یا به یکی از مکانهای نمایش خانه ما بروی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی